مطالب مرتبط:
تصاویر / مراسم آغاز سال تحصیلی جدید حوزه علمیه استان همدان
صبحانه خبری، 25 شهریور 1403؛ از بازگشت برخی از اساتید اخراجی و تعلیقی به دانشگاه و اعلام آمادگی دولت برای تبدیل زندان اوین به دانشگاه تا تایید ممنوع الکار شدن 30 بازیگر در دولت رییسی و تشبیه سیاست های فرهنگی دولت قبل به اقدامات استالین توسط مسعود فراستی
هشدار به مسافران شمال! سیلاب در راه این استان شمالی
هشدار طغیان رودخانه ها و سیل به 10 استان | طوفان در راه 5 استان ساحلی | مسافران شمال از این مناطق دوری کنند
هشدار طغیان رودخانه ها و سیل به 10 استان | طوفان در راه 5 استان ساحلی | مسافران شمال از این مناطق دوری کنند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 شهریور 1403 ساعت 12:302024-09-16اجتماعي

آمادگی کامل راهداری استان همدان برای بازگشت مسافران تابستانی 


مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان همدان با اشاره به پایان تعطیلات تابستانی از آماده سازی و ارتقاء ایمنی محورهای مواصلاتی استان همدان جهت بازگشت مسافران تابستانی خبر داد.

- همدان ـمدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان همدان با اشاره به پایان تعطیلات تابستانی از آماده سازی و ارتقاء ایمنی محورهای مواصلاتی استان همدان جهت بازگشت مسافران تابستانی خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مهرداد آهکی ضمن اشاره به آماده سازی و ارتقا ایمنی محورهای مواصلاتی استان همدان جهت بازگشت مسافران تابستانی گفت: با توجه به نقش و تأثیر 2 عامل سرعت غیرمجاز و خواب آلودگی در وقوع تصادفات جاده ای از رانندگان خواهشمندیم حتماً در هنگام خستگی و خواب آلودگی استراحت کوتاهی در بین راه داشته باشند و بعد به مسیر خود ادامه دهند.

وی ادامه داد: همچنین از تمام مسافران چه آنها که از خودرو شخصی استفاده می کنند و چه مسافرانی که قصد استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی دارند تقاضا می شود که بازگشت خود را به روزهای پایانی منتهی به مهرماه موکول نکنند تا با مشکلات احتمالی همچون ترافیک و صف انتظار بلیت مواجه نشوند.

آهکی اظهار کرد: هم اینک با هماهنگی پلیس راه، کار آشکار سازی تمام نقاط پرحادثه در استان انجام شده و گشت های محسوس و نامحسوس مشترک پلیس و راهداری نیز در م


برچسب ها: استان همدان - مسافران تابستانی - تابستانی - محورهای مواصلاتی - همدان - مسافران - تعطیلات تابستانی
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی کامل راهداری استان همدان برای بازگشت مسافران تابستانی 

آمادگی کامل راهداری استان همدان برای بازگشت مسافران تابستانی